העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
עדכון מועדון העמותה למשחקי תפקידים, דצמבר 2012

דצמבר הוא מהחודשים הטובים ביותר למשחקי תפקידים בשנה. מזג האוויר יכול (כשהוא מתאמץ מספיק) להזכיר יערות אירופאיים שורצי אלפים, ערפדים והיתקלויות אקראיות. בחוץ מספיק קר כדי ממש לרצות להטיל בפנים כדורי אש ולפנטז על אח בוערת בפונדק שכוח אל. וכאילו לא די בכך, חג החנוכה מספק שלל תמות של גבורה, שפע רעיונות לחפצי קסם שפועלים על שמן, ולחלקים מאיתנו גם כמה ימים של חופש – שכמובן המלצת רופא העמותה החד משמעית היא לנצל אותם כדי לשחק עוד יותר. וכדי שלא תגידו שאנחנו לא דואגים לבריאות שלכם – הנה אנחנו עוזרים לכם לשחק עוד יותר בחנוכה בפרט, ובדצמבר בכלל.

10-11 בדצמבר, כנס כרמיקון (השישי) בכרמיאל
הכנס החורפי בצפון הפך כבר למסורת, ומציין השנה את שנתו השישית. לאחר התלבטויות ארוכות, הוחלט בהנהלת הכנס לציין אירוע מרגש זה בקיום שלל משחקי תפקידים לטובת הציבור הכללי.

10 בדצמבר, כנס "נקסוס-קון" בראשון לציון
מי שמעדיף משהו קלאסי יותר, יכול להדליק נרות עם שלל משחקי מו"ד וצוות הסערה.

12 בדצמבר, "ההוביט" מגיע לאקרני ארצנו
"דע מנין באת" נאמר, וכדאי שגם אלה מאיתנו שנוהגים לשחק במשחקים פוסט אפוקליפטיים על עולמות טראנס-הומניסטיים עם עלילות פסאודו ליניאריות ומוטיבים של אור וצל – יזכרו שיש סיכוי לא רע שבלי הספר הזה (והשלושה שאחריו) לא באמת היה לנו תחביב. רק תחשבו כמה עצוב זה היה יכול להיות, ומייד ישתפר לכם מצב הרוח.

21 בדצמבר, סוף העולם. בהצלחה.

ועוד כמה דברים לעשות בין נר לנר.
כדי להרחיב את האופקים וההשכלה שלכם, אתר הפונדק ממשיך בסדרת סקירות על מוצרי Pathfinder. והפעם – סקירת המדריך לשחקן המתקדם. המדריך ששום שחקן לא מתקדם בלעדיו. אם אתם מעדיפים להיערך לסוף העולם בצורה מפורשת יותר, הנה משחק חינמי (באנגלית). לא נוסיף ונתאר אותו, רק נציין ששמו של הפלא המשחקי הזה הוא Achtung! Cthulhu. אכן, תמונות קשות.

עד כאן דברינו להפעם. תשחקו הרבה – אבל טוב.

פורסם ב9 בדצמבר 2012 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי daniel | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer