על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, ה-26 לדצמבר, 2012

12/01/2013
פרוטוקול ישיבת ועד העמותה למשחקי תפקידים שנערכה בתאריך ה-26.12.2012
נוכחים:
מיכאל גורודין – יו"ר העמותה
יבגני רזניקוב – גזבר העמותה
הדר רייזמן – חברת ועד העמותה
ערן זבולון – מזכיר העמותה

1. עדכוני ועד

1.1. עדכון פרוייקטים – 

  • פרוייקט המרצ'נדייז של העמותה (בהובלת הדר רייזמן) – בשלב ראשון ששל הפרוייקט נבחנת האפשרות להפיק קוביות עמותה! התקבלו הצעות מחיר משתי חברות סיניות, אחת זולה ואחת יקרה וכמו כן הצעה לשיתוף פעולה בנושא מחברה ישראלית. הועד מאשר להדר סכום מקסימלי לעניין זה. מעבר לסכום זה יש לקבל על כך אישור נוסף מהועד. לפני הפקת הקוביות יתקיימו שאלוני פסייבוק בנושאים מהותיים שונים כגון ק6 או ק20? לוגו עמותה במקום איזו ספרה?וכיוב'. בשלבים מאוחרים יותר מתוכננות תחריות עיצוב למרצ'נדייז אחרים.
  • פרוייקט עזרה לכותבים (בהובלת מיכאל פבזנר) – גוייס צוות לפרוייקט ובקרוב צפוי לעלות אתר לפרוייקט אשר יהווה את מרכז ההסברה וה"פנים" של הפרוייקט. מעבר לכך נדרש פרסום. טיב השירות המוצע יהיה, ככל הנראה, פגישה ראשונה או גם שנייה של כותב בחינם עם אנשים מתוך צוות הפרוייקט. אחרי הפגישה הראשונה או שנייה זה עובר לתשלום של הפרוייקט למומחה בתעריף מסוים, מוזל. הועד ישלח הצעות שעלו לראש הפרוייקט לשיקולו.
  • פרוייקט "ערכת כיתה ו'" (בהובלת עמית ורטהיימר) – עמית גיבש צוות ראשוני לפרוייקט, והוגדרו לפרוייקט מטרות ראשוניות בתחילת חודש פברואר יתקיים מפגש של צוות הפרוייקט כדי להגדיר תאריכי יעד ומשימות קונקרטיות להמשך. היעד המתוכנן לפרוייקט כיום הוא יוני 2013.

 

1.2. עדכון ביגור – 

  • הבעיה מרכזית כרגע זה אתר הכנס והנראות שלו בפייסבוק. הועד מבקש כי יעלה אתר בהקדם.
  • קריאה למנחים צפויה לצאת בקרוב. מומלץ לקשר הפרסום של קול קורא למנחים גם בפייסבוק
  • התקבלו עדכוני תקציב לאחר סגירה עם בית הספר הדמוקרטי במודיעין. תקציב מועדכן יועבר לעיון חברי העמותה המעוניינים בכך בהקדם
  • הועד העלה רעיון אפשרי לייצר שיתופי פעולה עם גורמי חוץ כגון בלוגים, מרכזי מחוננים, קבוצות תיאטרון וכיוב…

 

1.3. עדכונים נוספים – 

  • [מאחר ונושא המחשבים טרם נסגר, אני לא בטוח אם לפרסם עדכון על זה כרגע, אבל להלן הנוסח] ועד העמותה מודה ליובל גמרניק ולחברת טלמפ (Telmap) בע"מ על תרומתם הנדיבה של 10 מחשבים נייחים לעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר).
  • מתוכננת פגישה בין יו"ר העמותה ליו"ר האגודה לדיון בנושא שנת הפעילות הבאה, ובפרט בנושא אייקון. הועד מדגיש כי הוא מרוצה משיתוף הפעולה, אולם יש לבחון את הביצוע ואת אופן התנהלות העמותה למול פסטיבל אייקון בכדי למנוע בעיות עתידיות.
  • סיכום כרמיקון: כנס כרמיקון התקיים במשך יומיים (10-11 לדצמבר) במהלך חג החנוכה וזכה להצלחה. הכנס הסתיים ברווח קטן, כאשר סך הכנסות הכנס הסתכמו ב3631 ש"ח וסך ההוצאות ב3356 ש"ח. סך הכל, 275 ש"ח רווח. ועד העמותה מודה למנהלת הכנס לידן גבל ולצוות הכנס על הפקתו.

2. הודעה בדבר אסיפה של מליאת העמותה

אסיפת המליאה הקרובה, שנדחתה מחודש דצמבר, תתקיים ב 24/1/12. מיקום ושעה יימסרו בדוא"ל לחברי העמותה.

נושאי האסיפה יהיו:

  • סטאטוס פרוייקטים, ביגור
  • החלטה על פעילות העמותה בסוכות 2013
  • קידום פרויקט / אירוע / רעיון לקידום משחקי תפקידים: הועד מעוניין לקבל החלטה על הוצאת 1000 ש"ח. פירוט המכרז לפרויקט / אירוע / רעיון ייפורט בהודעה נפרדת (מובהר כי בישיבת ועד זו זה אין משום הודעה על החלטה שהתקבלה אלא על רעיון שהועלה בישיבת הועד בלבד. החלטה תתקבל לאחר הודעה מסודרת בישיבת הועד הבאה). ההצעות יועברו לעיון חברי העמותה והחלטה על הפרויקט המתאים תתקבל באסיפת המליאה.

בברכה
מזכיר העמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר)

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer