על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד, ה-12 למאי, 2013

14/05/2013
פרוטוקול ישיבת ועד העמותה למשחקי תפקידים שנערכה בתאריך ה-12.05.2013
נוכחים:
מיכאל גורודין – יו"ר העמותה
יבגני רזניקוב – גזבר העמותה
חגי אלקיים – חבר ועד העמותה
הדר רייזמן – חברת ועד העמותה
ערן זבולון – מזכיר העמותה

הועד החל בדיון מעמיק על העונה השלישי של Game of thrones

סיכום שנה, ובחינת היעדים למול ביצוע
מה עשינו השנה?
א. תוגברה משמעותית נוכחית העמותה בפייסבוק. אנשים משתמשים בדף Israeli roleplay
ב. הועלו יוזמות ל-3 פרוייקטים. אחד מהם הגיע לכלל סיום, אך הכלי לא מפורסם ולא נוצרו מנגנונים לשימוש בו וזה יעד לשנה הבאה. 2 הפרוייקטים האחרים לא הגיעו לידי מימוש.
ג. חילקנו ל"ואנור" מלגה ע"ס 1000 ש"ח
ד. התקיימו 2 שולחנות עגולים, 4 מליאות.
ה. העמותה ארגנה כנס ביגור
ו. העמותה השתתפה ועזרה לכנסי אייקון, כרמיקון ודרקוניקון
ז. הותנע תהליך חשיבה להגדרת וגיבוש מטרות העמותה כמטרות ברות מדידה

מה הושלם למול יעדים
א. פיתוח "ארגז הכלים" – פותח כלי נוסף אחד ווהחל תהליך של פיתוח אחד נוסף. בעתיד יש למסד ולרכז ולפרסם את ארגז הכלים של העמותה ולעדכנו ככל שהוא מתפתח.
ב. פיתוח "אנטרנט" – עלינו ל-430 אנשים ובמגמת עלייה (פייסבוק עשו שינוי בעייתי לדף). קבוצת הפייסבוק Israeli roleplay אקטיבית. בשולחן עגול דוברו על הגילדה ועל הפורומים והאתר. לא התבצע מה שהוגדר בשולחן עגול. שדרוגי אתר ופורומים יועברו לועד הבא.
ג. תקשורת עם המליאה – היו 4 מליאות שאינן האסיפה הכללית. היו מספר מכתבים לחברי המליאה אך לא התקיים מכתב חודשי למכתב. הועד רואה את הפורומים של העמותה ככלי שאינו יעיל יותר לתקשורת ארגונית ועל כן יש לבחון אפשרויות אחרות לתקשורת ארגונית
ד. יעדים ארגוניים: לפחות אחת מישיבות המליאה מניבה "פרי בעולם האמיתי" (אירוע, וכיוב' חדש, בהובלת וביוזמת חבר עמותה) – עשינו את זה (פעמיים). השגת טופס 46 מרשות המיסים לצורך אפשרות קבלת תרומות מוכרות להחזר מס. מיפוי מקורות מימון תקציביים אפשריים (מי נותן כסף ומה צריך לקיים כדי לקבל את הכסף הזה) – לא עשינו את זה וכדאי מאוד לעשות את זה בשנה הבאה.
ה. שת"פים והעולם הגדול – לא עשינו את זה. ההצעה המקורית למלגה לא עבר במליאה.

התייחסות הועד לסוגיית "העמותה כמארגנת אירועים"
אין לועד העמותה שום דבר נגד ארגון אירועים, אוהב אירועים וישמח לעזור לכל מי שרוצה לארגן אירועים. הועד רואה, כמדיניות, את העמותה כגוף
אשר מורכב מסך פעיליו ומכיר בעובדה כי מירב שעות העבודה של הפעילים מושקעות בארגון אירועים בכלל וארגון ביגור בפרט. העמותה היא גף המארגן את כנס ביגור (ולראייה מכרז ביגור המתפרסם מיוזמת הועד). כנסים נוספים אינם מאורגנים ביוזמת העמותה ועל כן הם כנסים אשר העמותה משתתפת בהם או מארגנת אותם מתוקף היות הפעילים המארגנים חלק מן העמותה.

הצעה לנוהל פניה לועד
הבעיה שנוצרה היא שמדבר אדם עם חבר ועד, מוציא קיטור או סתם מדבר ומבחינת האדם הוא פנה רשמית אל הועד אך מבחינת הועד הוא לא קיבל באמת את התלונה.
הצעה – צריך לשאול את האדם האם הוא רוצה התייחסות של הועד ואז צריך להוציא לו התייחסות בכתב.
הועד החליט כי אין כאן חיוב, אך הועד הסכים כי בשיחות קרובות עם חברי עמותה ואנשים אחרים בנושאי עמותה, חברי הועד ישימו דגש על כך שתשובה רשמית של הועד תנתן בכתב לאחר יידוע של כל חברי הועד וזאת על מנת למנוע בלבול בין שיחות אישיות ולא רשמיות לבין בקשה או דרישה לעמדה רשמית של הועד.

עדכון פגישה של יו"ר העמותה עם מנהל פסטיבל אייקוןו
א. צנזורה – רק אחראי משחקי תפקידים יוכל לצנזר משחקים וזהו תחום סמכותו. מנהל הפסטיבל ישמש ערכאה גבוהה יותר בתיאום עם ועד העמותה ותוך הבעת רגישות מתאימה
ב. דיווח – מנהל התוכן הראשי/ת יהיה הגורם המדווח לועד העמותה
ג. הוגדרו 2 מטרות חשובות לועד העמותה, ומנהל הפסטיבל יעביר הלאה לאנשי הסגל:
a. אירוע מ"ת משמעותי באולם משמעותי
b. משחק חי עם תקציב משמעותי

בברכה
מזכיר העמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר)

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer