העמותה בפייסבוקחדשות העמוד הראשי ב-RSS
הגעתם לאתר הישן של העמותה למשחקי תפקידים בישראל. האתר החדש זמין כאן.
עדכון מועדון העמותה – אייקון 2013

שלום לחברי מועדון העמותה למשחקי תפקידים!

בעוד פחות משבוע במוצאי שבת הקרובה, ה21 בספטמבר נפתח הפסטיבל השנתי למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים, פסטיבל אייקון 2013: זהויות.
אנו בעמותה רוצים לנצל הזדמנות זו כדי לספר לכם על האירועים הבולטים בתחום משחקי התפקידים שיתקיימו בפסטיבל.

עדכון מועדון
לצורך קבלת ההנחות המשמעותיות שחברי המועדון נהנים מהן בפסטיבל, יש להציג כרטיס חבר מועדון.חבר מועדון שאין ברשותו כרטיס, מוזמן לשלם 10 שקלים דרך פייפאל, ולמלא טופס עדכון פרטים. הכרטיסים יחכו לכם בדוכן העמותה בפסטיבל אייקון. חבר מועדון שיזמין כרטיס ולא יאסוף אותו באייקון, יקבל אותו בדואר אחרי הפסטיבל.

ועכשיו, לאירועי הפסטיבל:

חדשות משחקי התפקידים (הרצאה) – עולם משחקי התפקידים לא מפסיק להתחדש. בואו לשמוע מה צופן בחובו העתיד, אילו משחקים הושקו ממש לאחרונה ע"י החברות הגדולות ומה מעניין עכשיו בשוק משחקי האינדי.
יום ראשון 22.9, 12:00

הנחייה אולימפית 4 – הנוסחה המוצלחת ממשיכה: מנחים נחושים, מרכיבים סודיים ותחרות על המשחק הטוב ביותר! כל שחקן ישחק בשני משחקים קצרים שהמתמודדים יכינו במיוחד ובמהירות – וייתן להם ציונים. מי יתן והמנחה הטוב ביותר ינצח.
יום ראשון 22.9, 18:00

סוף עידן הדרקונים – בעידן של תהפוכות וקסם, עוצמתם המבעיתה של הדרקונים פוגשת בשאפתנותו האדירה של הקיסר הגדול. כשעתיד האנושות מונח על הכף, מה יביא איתו סוף עידן הדרקונים?
יום ראשון 22.9, 19:00

הרפתקאות בוואנור – ואנור הוא מוצר ישראלי מקורי שיצא לאור באוגוסט השנה, הכולל עולם ושיטת משחק. בואו להשתתף בחווית משחק סיפורית ויוצאת דופן תוצרת הארץ.
יום שני, 23.9, 15:00

על ילדים ועל פחדים – מפלצת מתחת למיטה, הסכנות שבחושך – בואו להתמודד מחדש עם פחדי הילדות שלא נשכח לעולם. משחק אימה לגילאי 18+.
יום שני, 23.9, 21:00

הבית – בואו להשתתף בחוויה ראשונה מסוגה בארץ. סגל תוכן המשחקים של אייקון בנה במיוחד לפסטיבל מבנה ענק ברחבה החיצונית, המחכה לכם, הרפתקנים אמיצים. האם תצליחו בזמן מוגבל לפתור את התעלומה המסתתרת בבית? הזדרזו, השעון מתקתק והשען ממהר. טיק, טק, טיק, טק.
כל יום, מ12:00 ועד 18:00, בחצר
[עדיין נשאר מקום לנאפסים לפרוייקט זה. אם אתם רוצים לעזור ביצירת החוויה ייחודית לקהל הפסטיבל, אנא שלחו מייל לכתובת roleplay@iconfestival.org.il]

חילופי העונות (משחק חי) – העונות בקרוב מתחלפות, הפיות רעבות לכוח ובאות לקחת את מה שבעבר היה שלהן. רק אם נצליח לעבוד ביחד ולסמוך אחד על השני, נוכל להישאר חופשיים.
יום שני, 23.9, 14:00

לכל שאר אירועי התחום: משחקי שולחניים, משחקים חיים, טורנירים, וסדנאות, בקרו בדף תכניית הפסטיבל, וסמנו במסגרת הכחולה של התגיות "משחקי תפקידים". אירועי משחקי התפקידים יסומנו בבירור.

כרטיסים ניתן להזמין עד יום שלישי (17/9) בערב, או לרכוש בקופות במהלך הפסטיבל.

אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, ואנחנו מבטיחים לנסות לעזור: moadon@roleplay.org.il

פורסם ב17 בספטמבר 2013 בקטגוריה עדכוני מועדון העמותה על-ידי daniel | לתגובות - בפורום |

 

כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה למשחקי תפקידים בישראל (ע"ר 58-033-358-1). כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer