על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 19 לספטמבר, 2008

23/09/2008

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, 19.9.2008
נוכחים: איתי גרייף – יו"ר העמותה, עידו פנסקי – גזבר העמותה, מיכאל גורודין – מזכיר העמותה.

עדכונים
1. התקיים משחק פרס למשתתפי תחרות "לקסיקון טוגל", בהנחיית ערן אבירם. המשחק היה מוצלח, והועלו רעיונות לתחרויות כתיבה נוספות, ופרוייקטי תוכן נוספים. הרעיון של משחק תפקידים כפרס למשתתפי התחרות מצא חן בעיניי המשתתפים, והתגלה כמוצלח ביותר, כיוון שבין השאר, הוא מאפשר מפגש בין כותבים, ומעורר רעיונות לרוב. תודה לחנן שיינפוקס על הרעיון המרענן.
2. יוזמנו לפסטיבל אייקון 2008, כאורחי העמותה, חברי ועד בהווה ובעבר, מנהלי עבר של כנסי ביגור, אירועי "סאגה" ומנהלי "אייקון" מטעם העמותה.
3. הועלה בפני הועד הרעיון לתת ב"אייקון" הקרוב, הנחות זהות לאלה הניתנות לחברי מועדון העמותה ולחברי האגודה הישראלית למדב"פ, גם לארגוני חובבים אחרים. עמדת הועד שהועברה כתשובה היא כי רעיון זה פוגע במועדוני שתי העמותות השותפות לארגון הפסטיבל.
4. יש לציין לטובה את פעילות שיווק תחום משחקי התפקידים באייקון 2008. התחום זוכה למקום מובלט בתוכניה, בקטלוג הפסטיבל, ובלוח הזמנים המודפס.
5. ייתקיים אירוע "פאבקון" במסגרת פסטיבל אייקון 2008, במתכונת כנס "פאבקון" האחרון. האירוע ייתקיים בפאב סמוך למתחם הפסטיבל, ויימשך כשש שעות.
6. שינויים טכניים בגילדה. החבר עמית ורטהיימר הציע לערוך שינויים טכניים בגילדה על מנת לנטר משלוח דואר זבל. אסף הרשקו התנדב לערוך השינויים בקוד הגילדה.
7. בדיון הועד הבא יידון נושא דוכן המועדון באייקון 2008, יוקצה תקציב ודגשים לנושא.
8. לא תתקיים פעילות עמותה בספטמבר, עקב ההכנות לאייקון.

נושאי הדיון

1. קבלת חברים חדשים לעמותה: עומר ספיר התקבל כחבר בעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.
2. גיא קובל מעוניין לערוך בחנוכה כנס בכרמיאל, במתכונת דומה לשנה שעברה. הועד יידון בנושא בישיבה הבאה.
3. סיכום קיץ 2008: התכנון לקיץ 2008 היה כדלקמן: יוני: כנס לקהל בוגר, כנס פונדקון 2. יולי: כנס איגי לצעירים, כנס שביקשו לערוך שני מתנדבים כ"כנס לילה", אוגוסט: כנס גריפון בירושלים. בפועל התקיימו: יוני:כנס "פאבקון" לקהל בוגר, יולי: כנס "פונדקון 2", אוגוסט: כנס "גריפון". התקיימו שלושה מתוך חמשת הכנסים המתוכננים. כמו כן, נערכה תחרות כתיבה בוויקי העמותה. נשמר היעד של קיום אירוע בחודש. בשנים האחרונות קיימת בעיה מתמשכת בנושא הכנסים לקהל הצעיר, ויש לבחון את הנושא, לבדוק מה הבעיות וכיצד ניתן לתקנן. כמו כן יש לציין לטובה את יוזמת "פאבקון" של דימה ונגר, שהצליחה לתת כנס עם משחקים באיכות גבוהה לקהל הבוגר יותר, ולהציג פורמט חדש לאירוע של משחקי תפקידים.

מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer