על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 14 לנובמבר, 2008

15/11/2008

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שנערכה ב- 14 לנובמבר, 2008.
נוכחים: איתי גרייף- יו"ר העמותה, עידו פנסקי – גזבר העמותה, מיכאל גורודין – מזכיר העמותה.

עדכונים
1. אייקון. איתי גרייף סקר בפני הועד את מצב העניינים בין העמותה לסינמטק ולאגודה למד"ב ופנטזיה בהקשרי אייקון. בשל רגישות המידע והתהליכים, עדכון מפורט יוצג בפני חברי העמותה בלבד. מנהל אייקון 2008 יגיש סיכום ראשוני של אייקון 2008 ושל תחום משחקי התפקידים – גם סיכומים אלה יישלחו לחברי העמותה.
2. תא הצעירים. לאחר שיחה עם מתן מור ואלון סנדלר,מנהלי התא, הם מפסיקים את פעילותם. בישיבת הועד הבאה ידון הועד בסגירת התא ו/או צורת עבודה חדשה מול קהל צעיר.
3. בחנוכה ייערך כנס לילדים של חברות "סתיו אומנויות" ו"פגסוס". העמותה תערוך בכנס סדנא לשה"מים צעירים על מנת ללמד ילדים לפתוח קמפיינים.
4. ביגור. החלה העבודה על כנס ביגור 9. עדיין אין לו"ז הפקה ותקציב. אלה יגובשו במהלך השבוע הקרוב. תתקיים ישיבת ועד עם מנהלת ביגור 9 להגדרת יעדים לביגור. כ"א: המצב טוב.

נושאי הדיון
1. קבלת חברים חדשים. אלון סנדלר התקבל כחבר עמותה.
2. זימון אסיפת עמותה. אסיפה כללית של העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל נקבעה ליום חמישי, ה- 18.12. הודעה על מועד וזמן הישיבה תועבר לחברי העמותה. על סדר היום: אישור תקציב 2008, דווח על מצב ביגור לחברי העמותה.
3. סקירת מצב העניינים הקשורים ב"אייקון" נקבעה ליום חמישי, ה- 27 לנובמבר. מטרת המפגש: להציג בפני חברי העמותה בצורה מפורטת יותר את מצב העניינים, ולאפשר מתן תשובות לשאלות.
4. הגילדה. יבגני רזניקוב הציע עצמו לתפקיד אחראי הגילדה. מהות התפקיד: אחריות לעדכניות הפרטים והרשומות. הועד אישר את ההצעה. איתי גרייף יהיה חבר הועד האחראי.
5. ספריית העמותה. בעקבות שאלה שהופנתה לועד במפגש העמותה שנערך באייקון, הוחלט להוציא מכרז לתפקיד א. ספריה. המכרז יפורסם בהודעה נפרדת.
6. תוכן באתר העמותה. במפגש העמותה שנערך באייקון הועלה נושא ייצור תוכן חדש. מאז סגירת מגזין "הפאה החמישית", ייצור חומר חדש בעמותה הוגבל, למעשה, לתחרויות הכתיבה השונות. הועד החליט להוציא מכרז לתפקיד אחראי תוכן באתר. מהות התפקיד: איסוף מאמרים וחומרים על משחקי תפקידים ועריכתם, עדכון הדף הראשון במאמר חדש והוספתו לארכיון העמותה. הודגש כי אין כל כוונה לחזור ולהפיק מגזין רשת, אלא להעלות כתבה/ מאמר בודדים בכל פעם. המכרז יפורסם בהודעה נפרדת.
7. בלוגים באתר העמותה. הועלתה שאלת בלוגים באתר העמותה. לאחר דיון בנושא עם אחראי האתר, החבר דותן דימט, אנו לא רואים צורך בפתיחת כלי נוסף התומך בבלוגים, כיוון שהיום קל מאוד לפתוח בלוג. הצעה חלופית שהועלתה – התקנת "אגרגטור " לבלוגים בנושא משחקי תפקידים באתר העמותה, על מנת להקל על מציאת בלוגים. החבר חגי אלקיים התנדב לערוך את האגרגטור. שיאסוף בלוגים בעברית על משחקי תפקידים. להצעות בנושא יש לפנות לחגי אלקיים.
8. גיוס כספים. הועד דן בנושא האפשרות לאדם שיפנה לגורים שונים על מנת לגייס כספים לעמותה, בתמורה לאחוזים. המשמעות העיקרית של החלטה ללכת בכיוון הזה, היא נכונות לפעילות מסוג שונה מזו שבה העמותה מורגלת, שהתוכן שלה והצורה שלה לא עולים מהפעילים אלא מונחתים מבחוץ. כלומר: הפקת פרוייקטים עבור קרנות ותמיכות שונות. מכיוון שמהשטח בשנים האחרונות עלו התנגדויות רבות לכיוון הזה, כרגע ההחלטה היא להשהות את התהליכים הללו. ייפתח דיון בנושא בו חברי המליאה יוכלו להביע את דעתם. לאחר מכן, אם יהיה צורך, יקיים הועד דיון נוסף בנושא.
9. פעילות עמותה בחודשים הקרובים. ישנן שתי הצעות: כנס "כרמיכון" בכרמיאל, וכנס "היפוגריף" בירושלים. מאף אחת משתי ההצעות עדיין לא התקבל תקציב, כדי לאשר את קיום האירועים. הועד מאוד מעוניין בקיום שני האירועים, ויפנה למארגנים על מנת לקבל בהקדם תקציב לאישור.

הועד לא הספיק לערוך דיון ביניים ביעדים לשנה הקרובה, וכן דיון בנושא תכנית עבודה עד ביגור ומייד לאחריו. שני הנושאים יידונו בישיבת הועד הבאה.

מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer