על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 10 לדצמבר, 2008

23/12/2008

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 10.12.2008
נוכחים: איתי גרייף – יו"ר העמותה, עידו פנסקי – גזבר העמותה, מיכאל גורודין – מזכיר העמותה.

עדכונים:
1. נערך מפגש מדריכים ראשון, והיה מוצלח ביותר. מפגשי המדריכים מאפשרים למדריכי חוגים להפגש, להחליף רעיונות, להעלות קשיים ולהתמקצע. בכל מפגש יוצג נושא מרכזי שונה – הקשור להנחיית משחק תפקידים או להדרכה ועבודה עם ילדים, בדרך מעשית תוך כדי משחק. כבר נקבע מפגש שני, ועוד היד נטויה. כל הכבוד לאושר פרנק על היוזמה.

נושאי דיון:

1. קבלת חברים לעמותה: הוחלט לקבל את מאיה אשחר כחברה בעמותה.
2. נערך דיון בהצעתו של היו"ר איתי גרייף לתהליך מציאת מפיק לפסטיבל אייקון. פרטי ההצעה הוצגו בפני חברי העמותה במפגש שנערך ב- 27.11 וכן הועברו אליהם בכתב. הועד החליט לאשר את התהליך. יפורסם מסמך תיאור תפקיד מפיק הפסטיבל, וייערכו פגישות עם מועמדים פוטנציאליים למציאת מפיק מתאים שרוצה ויכול למלא את התפקיד בשנים הקרובות.
3. אושר תקציב כרמיקון.
4. תשובה לשאלה של חבר עמותה: החבר שחר לנגבהיים שאל מה צריכה להיות לדעת הועד מטרת משחקי התפקידים באייקון. האם כלל המשחקים צריכים להיות מיועדים לקהל הרחב, או שמא יש להפריד בין משחקים "רגילים" למשחקי שער. מכיוון שחשיפת תחום משחקי התפקידים לקהל הרחב הוא אחת המטרות הראשיות של העמותה באייקון, עמדת הועד היא שמשחקי התפקידים באייקון, ככלל, צריכים להיות נגישים עד כמה שאפשר לקהל הרחב.
5. ביגור. בהחלטה ההקודמת להוציא מכרז לשנתיים, זיהינו שתי בעיות לאורך השנים של ארגון ביגור. הראשונה: מצב בו מגיע מנהל חדש שמתחיל את העבודה ללא המשכיות ארגונית. השניה: מתנדבים המגיעים לעשות רק כנס אחד, לא מגלים במהלך הארגון חשיבה והסתכלות מספקת לקראת השנה הבאה. טרם ישיבת הועד נערך דיון בנושא בין חברי העמותה ונבדקו האפשרויות השונות. ההחלטה בנושא היא: המכרז לביגור 10 יפורס בסוף דצמבר 2008, ועל הניגשים אליו למלא אחד משני תנאים: מעורבות פעילה בארגון וניהול ביגור 9 כסגל בכנס, או התחייבות לניהול שני ביגורים. בעיית ההמשכיות הארגונית זוכה למענה כיוון שלכל הפחות מנהל ביגור 9 יוכל ללוות את שלבי הארגון האחרונים של ביגור 9. בעיית ההסתכלות קדימה מקבלת התייחסות כיוון שמי שמנהל את ביגור ניגש בכל מקרה לעבודה של שנתיים (סגל בביגור 9 ומנהל ביגור 10, או מנהל ביגורים 10 ו- 11). כמו בעבר, אם אין הצעה מתאימה – האחריות לארגון ביגור 10 נופלת על הועד הנוכחי.
6. דיון ביניים ביעדים, כפי שהוגדרו בשיבת הועד במאי 2008:א. יצירת מאגר מידע שימושי למארגנים באתר העמותה (נהלים, טלפונים וכו'): נאסף מידע שונה: רשימת פורומים, נהלים לארגון כנס חד יומי, מסמך לניהול משחקי תפקידים בכנס, נוהל הגשת תקציב וכדומה. העלאתם לאתר מתעכבת עד לשינוי מתוכנן בדף הראשי של אתר העמותה. אנו מודים לשירה ספיר והחבר גיא פלאוט על העזרה בנושא.
ב. יצירת ארכיון מסמכי מסקנות מכנסי עבר (העלאת מסמכים קיימים, והוספת חדשים): הארכיון קיים. מרבית הכנסים והאירועים בשנתיים האחרונות מגישים סיכומים מאוד טובים, והם שמורים בצורה מסודרת אצל מזכיר העמותה ונגישים לחברי העמותה ולמארגנים. בסיכומים הללו יש מידע רב שאי אפשר לפרסם בפומבי, אבל חבל לאבד מסקנות כלליות וחשובות שנמצאות בסיכומים הללו. ולכן, נחפש אדם המוכשר לדבר שיעבור על הסיכומים, ויפיק מהן מסקנות שניתן לפרסם. מסקנות אלה יפורסמו בוויקי העמותה.
ג. קטלוג מסודר של חומר מ"ת – מאמרים, הרפתקאות וכו': החומרים שפורסמו באתר החדש, הפאה החמישית, האתר הישן וחומרים נוספים קוטלגו כולם, והחלה העלאה שלהם לארכיון החדש. אנו מודים לאלי לוינגר על העזרה הרבה בנושא הזה.
ד. הגדלת מספר חברי המועדון ב- 10% נוספים: חידושי חברות וחברי מועדון חדשים מתרחשים בעיקר במהלך ביגור. חלק מהעבודה לקראת ביגור 9 כוללת התייחסות לחברי המועדון. נערכה פגישה בנושא עם אחראי המועדון, החבר יבגני רזניקות ומנהלת ביגור 9, החברה מאיה אשחר.
ה. הטבה חדשה שאינה הנחה באירוע עמותה: לא בוצע. וגם: אין לנו רעיונות. נפתח דיון כדי לשמוע רעיונות בנושא.
ו. 50 שואלים חדשים לספריה: יוצא מכרז לאחראי ספריה על מנת לטפל בנושא.
ז. שימור פעילות עמותה אחת לחודש לפחות: יוני – כנס פאבקון, יולי – כנס פונדקון, אוגוסט – כנס גריפון. ספטמבר – תחרות הכתיבה מפרצי טוגל. אוקטובר – אייקון. נובמבר – אין. דצמבר – מפגשי מנחים, כרמיקון, פעלות בכנס לילדים. תכנון לחודשים הקרובים – בסעיף הבא.
ח. קיום פרוייקט "הממלכה" בכנס ביגור. הוגדר כיעד לצוות ביגור. נעשית עבודה מול מדריכי ומפעילי חוגים בנושא.
ט. קיום 3 מפגשים שמטרתם הרחבת העיסוק בתחום משחקי התפקידים (דיון, הרצאה, כתיבה משותפת וכו'): נערכו עד כה 2: מפגש עם משתתפי תחרות הלקסיקון, מפגש מדריכים. ייערכו מפגשי מדריכים נוספים.
י. עליה של 20% במספר האנשים שמשחקים משחק תפקידים בכנס ביגור. היעד פורט ליעדים מפורטים וקונקרטיים לצוות ביגור (שלא פורסמו בפומבי), וייבדק לאחר ביגור.
יא. אייקון – שמירה על כמות משחקי התפקידים בפועל במהלך אייקון – בוצע.

7. תא הצעירים: מתן מור ואלון סנדלר הודיעו על פרישתם מניהול תא הצעירים. קיבלנו פניה ממתנדב אחד לניהול תא הצעירים. דרוש מתנדב נוסף. ונחפש אותו.
8. תכנית עבודה עד ביגור: ינואר – פאבקון, תחרות כתיבה שניה. מרץ – כנס מקדים, סדנאות מדריכים.

מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer