על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת מליאה, 1 לינואר, 2009

15/01/2009

פרוטוקול ישיבת העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, 1.1.2009
נוכחים: עידו פנסקי, מיכאל גורודין, יבגני רזניקוב, גיא פלאוט, גיא קובל, שחר לנגבהיים, חגי אלקיים, עמית ורטהיימר, אורי גרינפטר, אייל ברנדס, אוהד הררי.

1. בהיעדר יו"ר העמותה, עידו פנסקי נבחר ליו"ר האסיפה, והוא ינהל את האסיפה.

2. הצעה לחברות חינם במועדון: החבר רזניקוב הציג את ההצעה: היום מועדון העמותה פונה בעיקר למי שמחפש הנחות. יש ערך מוסף דוגמת הרשמה מראש מוקדמת וגישה חינם לספריה, אבל ההנחות בכנסים הן העיקר. נוצר מצב בו המועדון לא אטראקטיבי למי שזכאי להנחות עקב התנדבות/ הנחייה. לכן גם ה"עלות" של מתן חברות חינם לא עולה לעמותה בתקציב נוסף. מיכאל גורודין הציג את נסיונות העבר לתגמל את הפעילים שלא יכולים לקבל תגמול במהלך האירוע שבו התנדבו. אורי גרינפטר העלה את הצורך להביע הערכה ותודה לפעילים הללו גם בדרך אחרת. שחר לנגבהיים אמר שאם המטרה היא לתת הערכה, תעודה תהיה אפקטיבית יותר מחברות במועדון. גיא פלאוט העלה שתי שאלות: מה זה בעצם נותן לאדם, ואיך להמנע ממצב בו יש אנשים שמרגישים שמגיע להם – ולא מקבלים. ניתנה תשובה שעצם החברות במועדות מהווה אמירת תודה לפעיל. כמו כן, הוצג הרעיון לתת לחברי המועדון מוצרי משחקי תפקידים שונים שהעמותה יכולה לקבל לטובת הנושא. שחר לנגבהיים ואורי גרינפטר טענו שלדעתם יש צורך להגביל את כמות החברויות חינם על פי שיקול דעת ולא על פי קריטריון. ההצעות שהועלו הן:
א. חברות חינם במועדון על פי הקריטריון: מי שלא יכול לנצל את מלוא ההטבות להן הוא זכאי בכנס. ההצעה לא התקבלה.
ב. הענקת חברות חינם במועדון העמותה תתאפשר לפי שיקול דעת: א. מועודן/ א. מועדון וחבר ועד אחראי/ מנהל כנס וחבר ועד: התקבלה ההצעה כי חברות חינם במועדון העמותה תתאפשר על פי החלטת א. מועדון וחבר הועד האחראי על המועדון (שניהם, ולא אחד מהם).
ג. להגביל במכסה את כמות חברויות החינם שניתן לתת: ההצעה לא התקבלה.

3. תקציב: גזבר העמותה, עידו פנסקי, הציג את הדוח הכספי לשנת 2009 בפני חברי העמותה. ועדת הביקורת ממליצה לאשר את דוח הכספי. חברי העמותה אישרו את הדוח הכספי.

4. מזכיר העמותה הציג את תכנית העבודה לחצי השנה הקרובה: תחרויות כתיבה, מפגשי השתלמות למדריכים, כנס מקדים לביגור, ביגור, פאבקון – שנדחה. הועלה המחסור בפעילות ילדים – חסר כח אדם מארגן ויש שיתוף פעולה בנושא עם מפעילי חוגים. הועלה החסרון במשחקים חיים: שחר לנגבהיים טען שאין לו אינטרס לארגן משחק חי כאירוע עמותה עקב חוסר היכולת להכניס כסף לכיס. גיא פלאוט העלה את המשאבים שיש לעמותה – מחסן וביטוח, שלדעתו ניתן לתת למארגני לארפים גם אם האירוע הוא לא אירוע של העמותה, למשל בתמורה להנחה לחברי המועדון. הנושא יידון בישיבת הועד הקרובה. עמית ורטהיימר העלה את המחסור בפעילות על בסיס חודשי ומצומצם.

5. מיכאל גורודין, חבר הועד המלווה, הציג את מצב ביגור 9. חברי העמותה ציינו את הצורך בהקפדה משמעותית יותר בנושא השיווק.

6. שחר לנגבהיים העלה נושא לדיון: רמת הפעילות של חברי עמותה: יש מספר חברי עמותה שלדעתו אינם פעילים, ולו ברמת הכתיבה בפורומים. היום לא נדרש דבר מחברי העמותה. לדעתו, המליאה צריכה להגיד שחבר עמותה שלא עושה מספיק זה דבר רע, ולבקש מהועד להגדיר מה זה מספיק, עד לכדי הדחה מהעמותה בגין אי פעילות. אורי גריפטר אמר שהיום הועד יכול להוציא חברים, ושכל חבר עמותה יכול להמליץ לועד להוציא אנשים. שחר לנגבהיים אמר שלדעתו אין די בכך, כיוון שזה נתפש כמשהו חריג. נערך דיון האם מהלכים כאלה צריכים להיות מגובים בהחלטה פורמלית. המליאה הגיעה לכלל הסכמה שאין צורך כרגע בהחלטת עמותה פורמלית בנושא. הדיון בסוגיה יימשך בין חברי העמותה.

מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer