על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 29 לינואר, 2009

24/02/2009

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שנערכה בתאריך ה- 29.1.2009

נוכחים: איתי גרייף – יו"ר העמותה, עידו פנסקי – גזבר העמותה, מיכאל גורודין – מזכיר העמותה.

1. דיון בנושא משחקים חיים. בישיבת מליאת העמותה עלתה בקשה לערוך דיון בדרישות העמותה ממשחק חי, על מנת שיוכל להשתמש במשאבי העמותה. הדרישות נכון להיום הן: הצגת זמן האירוע, מקום האירוע, הצגת האירוע כאירוע עמותה, ובמידה והדבר אפשרי במסגרת תקציב האירוע – הנחה לחברי מועדון העמותה. הועלתה האפשרות לוותר על הדרישות הללו. הועד החליט שלא לוותר עליהן. כל אירוע נדרש להציג זמן ומקום. כמו כן, אירוע שמארגניו מסרבים בתוקף לציין כי האירוע נערך במסגרת העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, הרי שאיננו נערך במסגרת העמותה, ולכן לא ישתמש במשאבי העמותה.
2. מכרז ביגור 10. נוסח מכרז ביגור 10. המכרז יפורסם בהודעה נפרדת.
3. אודי עמר הודיע על פרישתו מהעמותה. הועד מודה לו על פעילותו כחבר עמותה ופעילותו בקידום המשחקים החיים.
4. החבר ניב מרקל יזם רעיון חדש: גיוס צוות של מתנדבים שמכירים היטב שיטות משחק שונות, והצעת פעילות חשיפה לשיטות שונות למפעילי חוגי משחקי תפקידים. המטרה היא לחשוף ילדים המבקרים בחוגי משחקי תפקידים, אלה מהם הבוגרים יותר, לשיטות משחק שונות ומגוונות. הועד קיבל את ההצעה בהתלהבות רבה. מיכאל גורודין הוא חבר הועד המלווה של הפרוייקט.

מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer