על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת מליאה, 22 לדצמבר 2005

23/12/2005

בתאריך 22 לדצמבר 2005 נערכה ישיבה של מליאת העמותה. נכחו חברי המליאה ארד רן, קרן שמואל, חורב איתי, קאופמן דודי, אושר אלנתנני, ליה מירנברג, עדי יוגב, יהונתן זילבר, דותן דימט, איתמר פארן, יונתן אמיר, ג'יין האריס, אלעד שלמה, גיל אשר, שגיא מוסקוביץ', מתן דוד, הדר עמר, נועה דרור, מיכאל גורודין, אמיר ארד, איתי גרייף. העביר את הצבעותיו באמצעות יפוי כח למזכיר העמותה: ניר שיפר.

האסיפה התכנסה בשעה שמונה ופוזרה בשל מיעוט הנוכחים. בשעה שמונה ועשרים התכנסה האסיפה שוב והישיבה נפתחה.

1) גזבר העמותה, רן ארד, מסר דיווח כלכלי על שנת 2005. השנה הייתה מוצלחת באופן כללי. הסאגה הרוויחה כ-8,000 ש"ח, אייקון הרוויח כ-7,000 ש"ח וביגור כ-3,000 ש"ח. בנוסף, כל הפעילויות הקטנות היו מאוזנות מבחינה כלכלית או אפילו הרוויחו מעט, כולל מגזין עמותה, שנחשב לרוב לפעילות הפסדית. כמו כן, 13,000 ש"ח מרווחי אייקון 2004 אמורים לעבור לעמותה בזמן הקרוב. כרגע חשבון העמותה במינוס 1,700 ש"ח, אולם רוב הכספים שהוזכרו בסעיף הקודם טרם הופקדו, כך שמצב זה עתיד להשתנות בעתיד הקרוב.

2) עדי יוגב ביקשה פירוט לגבי רווחיותו הנמוכה יחסית של ביגור 5. יו"ר העמותה הסביר שרווחיותו של ביגור נפגעה עקב חילופי ראש עיר ברעננה, מכיוון שראש העיר החדש הקטין את המענק שהובטח לעמותה לצורך תשלום לכפר בתיה, והעמותה הייתה צריכה להשלים בעצמה סכום של כ-10,000 ₪ שנלקח מהמענק.

3) המתמודדים על תפקיד המזכיר נשאו את דברם לפני הבחירות לועד. לאחר מכן ענו כל המתמודדים לועד על שאלות חברי המליאה.

4) נערכה ההצבעה לועד העמותה. הועד הנבחר: יו"ר: קרן שמואל, גזבר: יוגב עדי, מזכיר: גורודין מיכאל.

5) נערכה ההצבעה לועדת הביקורת. הועדה הנבחרת: איתי גרייף וניר שיפר.

בברכה,

איתי חורב

מזכיר העמותה היוצא

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer