על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 3 לנובמבר 2006

03/11/2006

השתתפו חברי הועד: קרן שמואל, עדי יוגב, מיכאל גורודין

  1. עדכונים:
    1. נמשכים המגעים מול עריית רמת השרון על מנת לסגור את הנושא הכספי של תשלום חלקה של הערייה בכנס. ישנה התקדמות, אך הנושא טרם הגיע לסיומו. החבר עידו פנסקי מרכז את הטיפול בנושא.
  2. התקבלה בקשתו של מתן מור לארגון כנס "איגי" בפורים. הועד החליט לאשר את הבקשה. כיוון שמארגני הכנס הם צעירים בגילם, יש צורך בחבר עמותה שילווה את ההכנות לכנס. החבר גרייף ילווה את ההכנות לכנס. הועד מאחל לצוות בהצלחה.
  3. הצעתו של החבר איתי גרייף לשינוי במבנה הארגוני של "אייקון".
    1. הועד דן בהצעתו של החבר איתי גרייף לשינוי במבנה הארגוני של "אייקון". עיקר ההצעה היא כי ימונה מנהל יחיד לכנס מטעם שלוש העמותות המארגנות, וכן, כל עמותה תוכל לשלוח נציג שייטפל בנושאי התוכן של הפסטיבל. זאת מכיוון שמורכבות ארגון הפסטיבל יוצרת מצב בו המנהל מטעם העמותה עוסק בתחומי ניהול כלליים של הפסטיבל או בתחום התוכן ולא בשניהם.
    2. הועד דן בהצעה. הבעייתיות אותה מעלה החבר גרייף אכן קיימת. לדוגמא, בשני הפסטיבלים האחרונים, המנהלים מטעם העמותה, החברים איתי גרייף וליה מירנברג, עסקו בניהול הלוגיסטי של הפסטיבל.
    3. יחד עם זאת, קיימת בעייתיות בכך ששלוש העמותות יחדיו תבחרנה מנהל יחיד לפסטיבל כולו. הועדים לאו דווקא מכירים את פעילי העמותות האחרות, ועלולה להווצר בעייתיות בתהליך בחירת המנהל היחיד.
    4. יתר על כן, מובן מאליו כי החלטה כזאת צריכה להתקבל יחד עם העמותות האחרות השותפות לניהול פסטיבל "אייקון".
    5. במצב זה, אין באפשרות הועד לקבל את הצעתו של החבר גרייף. יחד עם זאת, אם יימצאו פתרונות לבעייתיות שבהצעה, יהיה בהחלט מקום לדיון מחודש בה, ויזימת פגישה עם ועדי העמותות האחרות.
  4. הוחלט על כינוס ישיבת מליאה שנתית, למטרות בחירות לועד ולועדת הביקורת. הישיבה תתקיים אי"ה ביום חמישי, ה- 28 לחודש דצמבר בשעה 20:00. מועמדים המעוניינים להתמודד על אחד מתפקידי הועד או ועדת הביקורת להציג מועמדותם בפומבי ולשלוח הודעה למזכיר העמותה עד ה- 14 לחודש דצמבר. הודעה על המיקום המדוייק של הישיבה תצא במועד מאוחר יותר לחברי המליאה.
  5. לבקשת ועדת הביקורת, תכונס ישיבת מליאה מיוחדת על מנת לדון ולקבל תקנון חדש לעמותה. הישיבה תתקיים ביום חמישי, ה- 30 לחודש נובמבר בשעה 20:00. הודעה על המיקום המדוייק תצא בשבוע הקרוב לחברי המליאה.
    חברי המליאה קיבלו התקנון המוצע לעיון. התקנון יפורסם לחברי המליאה בלבד, על מנת שיתאפשר דיון בהצעות והצעת חלופות.
    חבר מליאה המעוניין להציע חלופה או תוספת, יציג הצעתו בפורום חברי המליאה, על מנת לאפשר דיון מקדים בהצעה. לאחר מכן, יישלח למזכיר העמותה את הניסוח הסופי של הצעתו. בשל מורכבות הדיון וריבוי הסעיפים, ישיבת המליאה תכלול אך ורק הצעות שנערך עליהן דיון בפורום חברי המליאה, ולאחר מכן נוסח ההצעה נשלח למזכיר, עד שבוע טרם מועד המליאה.
    שבוע ימים לפני מועד המליאה, יפרסם מזכיר העמותה את ההצעות לתקנון העמותה בפורום הכללי. לאחר מכן, לא יהיה ניתן להוסיף סעיפים או להציע חלופות.
    הבהרה חשובה: מובן כי לאחר ישיבת מליאה זו ניתן יהיה להציע שינויים בתקנון על ידי כינוס מליאה נוספת. כל המגבלות על הישיבה הקרובה נובעות מהצורך הדחוף לסיים את מצב הביניים הנוכחי.

בברכה,

מיכאל גורודין,

מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer