על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת מליאה, 30 לנובמבר 2006

30/11/2006

פרוטוקול אסיפת חברי העמותה, 30.11.06

נוכחים: עידו פנסקי, איתי גרייף, ליה מירנברג, ג'יין האריס, קרן שמואל, עדי יוגב, מיכאל גורודין, אור מידן, חגי אלקיים, איתמר פארן, יהונתן זילבר, דותן דימט.

1) יו"ר האסיפה הבהיר את כללי ההצבעה: בחלק הראשון של הישיבה יועלו כל סעיפי התקנון עליהם אין הצעות אלטרנטיביות להצבעה. בחלק השני, יועלו להצבעה שאר הסעיפים. הצעה אשר תתקבל ברוב של קול יחיד או במקרה של שוויון, תידחה לחלק השלישי. בחלק זה ייערך דיון מחודש בהצעות הללו, עם הצבעה קובעת.
2) התקנון המוצע על ידי ועדת הביקורת, החברים שיפר ניר וגרייף איתי, הועלה להצבעה, למעט הסעיפים: 1ג, 2ב, 5, 7, 8ב, 28, 39, 45, 52. התקנון התקבל כתקנון חדש של העמותה.
3) סעיף 1 ג: " אדם המבקש להתקבל לעמותה חייב להוכיח פעילות בתחום קידום משחקי תפקידים בהתאם למטרות העמותה, או להביע רצון לפעילות כזו בעתיד." נידונה הצעתו של החבר גמרניק להסיר את המילים "להביע רצון" מן הסעיף. ההצעה לא התקבלה. הסעיף התקבל כפי שהוא.
4) סעיף 2ב: " חבר העמותה זכאי להשתתף בפעולות העמותה וליהנות משירותיה." נידונה הצעתו של החבר גמרניק להסיר הסעיף כיוון שהוא מיותר לדעתו. הוחלט להעביר הסעיף לדיון מאוחר יותר.
5) סעיף 4: " הזמנה, דרישה, התראה וכל הודעה אחרת של העמותה לחבר יינתנו לו בכתב, ביד, בדואר רגיל, או באופן אחר שהוועד יודע שמגיע אל חבר העמותה. ". הועלה לדיון נוסח חלופי: "הודעה של העמותה או של הוועד לחברי העמותה תינתן בכתב באמצעות דואל. חברי העמותה ידאגו לתא דואל פעיל שאותו הם בודקים לעתים קרובות, וידאגו לעדכן את מזכיר העמותה במידה והכתובת מתחלפת.". הוחלט לקבל את ההצעה הראשונה.
6) נערך דיון האם ראוי בישיבת מליאה זו להוסיף סעיפים חדשים לדיון, כאלה שלא פורסמו מראש ושלא נערך עליהם דיון מקדים באמצעים האלקטרוניים. הוחלט כי הצעות כאלה לא תועלינה להצבעה במליאה נוכחית. המציעים מוזמנים להעלותם במליאות הבאות.
7) הצעתו של החבר פארן לתוספת לתקנון:
חבר עמותה יוחזק כזכאי להקמת פעילויות התנדבות במסגרת פעילויות העמותה. פעילות אותה מציע חבר עמותה תידחה אך ורק מאחת הסיבות להלן:
א. אי-התכנות כלכלית.
ב. מחסור בכוח אדם.
ג. חוסר התאמה למסגרת בה אמורה לקום הפעילות
ד. בחינת תוכניות הפעילות מוצעת ומסקנה כי אין אפשרת לבצע את הפרוייקט.
ה. חבר בועד העמותה יהיה אחראי לבדוק טענות בנוגע להתקיימות הסיבות המפורטות בסעיפים 2(5)א., 2(5)ב., 2(5)ג., 2(5)ד בנוגע לפעילות אותה מציע חבר עמותה.
המליאה לא קיבלה את ההצעה.
8) החבר פארן הציע הסעיף הבא: "החלטות מליאה יתקבלו על סמך רוב רגיל שלצורך חישובו יספרו כל חברי המליאה הנוכחים באסיפה, וכן חברי מליאה שהגישו יפויי כוח תקף בהתאם לאמור בסעיף 18." ההצעות שהועלה להצבעה הן: קבלת ההצעה, דחייתה או קבלתה של הצעה חלופית שלשונה: "לא תתקבל החלטה באסיפה הכללית אם לא הצביעו עבורה לפחות שליש מהמצביעים." התקבלה ההצעה החלופית.
9) הועלתה לדיון ההצעה להוסיף הסעיף הבא: " הוחלטה החלטת מליאה בדעת רוב, ואינה סותרת הוראות החוק, הדין ותקנון זה, מחויבת העמותה, ומחויב ועד העמותה, לפעול בהקדם האפשרי למילוי החלטת המליאה.". המליאה החליטה שלא לקבל את ההצעה.
10) סעיף 7: " לא נתכנס המניין האמור תוך שעה מהזמן הנקוב בכינוס האסיפה, יראו את האסיפה כנדחית, ללא צורך בהזמנה נוספת, בתקופת זמן שלא תעלה על שבועיים ותקבע על-ידי הנוכחים באסיפה, ובאסיפה נדחית זו יהיו הנוכחים רשאים לדון ולהחליט, יהיה מספרם אשר יהיה. "
הצעה חלופית: " לא נתכנס המניין האמור תוך שעה מהזמן הנקוב בכינוס האסיפה, יראו את האסיפה כנדחית, ללא צורך בהזמנה נוספת, בתקופת זמן בין יום לשבועיים ותקבע על-ידי הנוכחים באסיפה, ובאסיפה נדחית זו יהיו הנוכחים רשאים לדון ולהחליט, יהיה מספרם אשר יהיה. "
הצעה חלופית: " אסיפה רגילה שלא נתכנס בה המניין האמור תוך חצי שעה מהזמן הנקוב בכינוס האסיפה, יראו את האסיפה כנדחית, ללא צורך בהזמנה נוספת, בתקופת זמן שבין חצי שעה לשבועיים ותקבע על-ידי הנוכחים באסיפה, ובאסיפה נדחית זו יהיו הנוכחים רשאים לדון ולהחליט, יהיה מספרם אשר יהיה."
עקב צמידות הקולות בהצבעה ההצבעה עוברת לדיון מחודש.
11) סעיף 8ב: " הועד יקבע את היום, השעה והמיקום של האסיפה הכללית, ויודיע לכל חבר עמותה לפחות עשרה ימים מראש, תוך ציון יום, שעה, מיקום, וסדר יום לאסיפה.". הצעה חלופית: " הועד יקבע את היום, השעה והמיקום של האסיפה הכללית, ויודיע לכל חבר עמותה לפחות שבועיים מראש, תוך ציון יום, שעה, מיקום, וסדר יום לאסיפה.".
הוחלט לקבל את הנוסח הראשון ולא את השני.
12) הצעתו של החבר פארן להוסיף הסעיף הבא: " לא יהיה זכאי חבר מליאה להעביר ייפוי כוח בהתאם להוראות סעיף זה יותר מאשר פעם אחת בכל שנתיים מלאות, ולא משנה מהו מספר האסיפות שהתקיימו בשנתיים אלו. בכדי להבהיר, יספרו שנתיים מרגע הגשת ייפוי כוח אחרון, ושמות מגישי יפויי כוח ירשמו בפרוטוקול."
לאחר דיון במליאה, ההצעה לא התקבלה.
13) סעיף 28: " נתפנה מקומו של חבר ועד, רשאים חברי הוועד הנותרים למנות חבר אחר של העמותה לכהן כחבר ועד בפועל עד לאסיפה הכללית הקרובה; עד למינוי כזה רשאים הנותרים להמשיך לפעול כוועד. נתפנו שני מקומות בוועד ונותר חבר ועד יחיד, יקוימו בחירות לוועד חדש באסיפה כללית לא יאוחר משבועיים לאחר שנתפנו שני המקומות.".
הצעה חלופית בת שני חלקים:
א. אם נתפנה מקומו של חבר ועד פרק זמן הקצר מארבעה חודשים לפני מועד כינוסה של האסיפה הכללית הרגילה, רשאים חברי הוועד הנותרים למנות חבר אחר של העמותה לכהן כחבר ועד בפועל עד לאסיפה זו; עד למינוי כזה רשאים הנותרים להמשיך לפעול כוועד. נתפנו שני מקומות בוועד ונותר חבר ועד יחיד, יקוימו בחירות לוועד באסיפה כללית לא יאוחר משבועיים לאחר שנתפנו שני המקומות.
ב. אם נתפנה מקומו של חבר ועד פרק זמן העולה על ארבעה חודשים ממועד כינוסה של האסיפה הכללית הרגילה, ייכנס הוועד אסיפה כללית לבחירת חבר ועד חדש תוך פרק זמן שלא ירד משבועיים ולא יעלה על חמישה שבועות. אם לא יוצגו מועמדויות לתפקיד חבר הועד שנתפנה ו/או לא ייבחר חבר ועד חדש בישיבה כאמור, יוכלו חברי הועד הנותרים לנהוג כאמור בסעיף 28(א) לכל עניין ודבר.
הוחלט לקבל את הצעה החלופית.
14) סעיף 45: " נתפנה מקומו של חבר ועדת ביקורת, רשאים חבר הועדה הנותר למנות חבר אחר של העמותה לכהן כחבר ועדת ביקורת בפועל עד לאסיפה הכללית הקרובה. נתפנו שני מקומות, יקוימו בחירות לוועדת הביקורת חדשה באסיפה כללית לא יאוחר משבועיים לאחר שנתפנו שני המקומות.".
הצעה חלופית בת שני חלקים:
א. אם נתפנה מקומו של חבר ועדת ביקורת פרק זמן הקצר מארבעה חודשים לפני מועד כינוסה של האסיפה הכללית הרגילה רשאי חבר הועדה הנותר למנות חבר אחר של העמותה לכהן כחבר ועדת הביקורת עד לאסיפה זו; נתפנו שני המקומות בועדת ביקורת, יקוימו בחירות לועדת ביקורת באסיפה כללית לא יאוחר משבועיים לאחר שנתפנו שני המקומות.
ב. אם נתפנה מקומו של חבר ועדת ביקורת פרק זמן העולה על ארבעה חודשים ממועד כינוסה של האסיפה הכללית הרגילה, ייכנס הוועד אספה כללית לבחירת חבר חדש בועדת הביקורת תוך פרק זמן שלא ירד משבועיים ולא יעלה על חמישה שבועות. אם לא יוצגו מועמדויות לתפקיד חבר הועד שנתפנה ו/או לא ייבחר חבר ועד חדש בישיבה כאמור, יוכלו חבר ועדת ביקורת הנותר לנהוג כאמור בסעיף 45(א) לכל עניין ודבר.
הוחלט לקבל את הצעה החלופית.
15) הועלתה הצעה להוסיף הסעיף הבא: "עזב חבר מייסד בעמותה את העמותה, קיבל חברות חינם לכל החיים במועדון העמותה כל עוד זה קיים, וייהנה מהטבות והנחות המגיעות לחבר מועדון תחת הגבלות שיקבעו על-ידי הוועד או מי מטעמו.". ההצעה לא התקבלה.
16) סעיף 3iii: " חבר המליאה פורש מן המליאה. הודעת הפרישה תנתן בכתב לוועד שבועיים מראש, ותהיה ברורה ומוגבלת להודעת הפרישה בלבד".
הצעה חלופית א': " חבר המליאה פורש מן המליאה. הודעת הפרישה תנתן בכתב לוועד שבועיים מראש, ותהיה ברורה וללא התניות".
הצעה חלופית ב': " חבר המליאה פורש מן המליאה. הודעת הפרישה תנתן בכתב לוועד שבועיים מראש, ותהיה ברורה ומוגבלת להודעת הפרישה בלבד וללא התניות".
הוחלט לקבל את הצעה חלופית ב'.
17) סעיף 30: " החלטות הוועד יתקבלו ברוב קולות המצביעים. היו הקולות שקולים, לא נתקבלה ההצעה."
הצעה חלופית א': גרסאת התקנון המצוי לסעיף זה. הצעה חלופית ב': " החלטות הוועד יתקבלו ברוב קולות המצביעים. היו הקולות שקולים, יו"ר הוא זה שיקבע.". הוחלט לקבל את ההצעה המקורית.
18) נערך דיון חוזר בסעיף 2 לתקנון (ראו סעיף 4 לפרוטוקול). הוחלט להסיר סעיף זה מהתקנון.
19) נערך דיון מחודש בסעיף 7 לתקנון (ראו סעיף 10 לפרוטוקול). הוחלט לקבל את ההצעה החלופית השנייה.
20) סעיף 21: " מספר חברי הוועד יהיה שלושה חברים, ביניהם יושב ראש, מזכיר וגזבר לעמותה.". הצעה חלופית: " מספר חברי הועד ייקבע בהחלטת האסיפה הכללית ולא יהיה פחות משלושה, ביניהם יושב ראש, מזכיר וגזבר לעמותה.". הוחלט לקבל ההצעה החלופית.
21) סעיף 38: " מספר חברי ועדת ביקורת יהיה שניים.". הצעה חלופית: " מספר חברי ועדת ביקורת ייקבע על-ידי האסיפה הכללית ולא יהיה פחות משניים". הוחלט לקבל ההצעה החלופית.

בברכה,
מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer