על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 2 ליוני 2006

02/06/2006

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל –2.6.6

השתתפו חברי הועד: קרן שמואל, עדי יוגב, מיכאל גורודין

1)עדכונים:
1.א. המועדון, מתן דוד, פרש מתפקידו. הועד מודה לו על שנכון היה למלא תפקיד זה בתקופה האחרונה. מכרז לתפקיד א. מועדון העמותה ייפתח בהודעה נפרדת.
2.דותן דימט הודיע על פרישתו מתפקיד מרכז הפעילויות של גרעין מרכז. נכרז לתפקיד ייפתח בהודעה נפרדת. הועד קורא בזאת לכל המעוניין לחדש את פעילות הגרעין לגשת למכרז לתפקיד.
3.דני גולדנטל הודיע על פרישתו מתפקיד א. אתר העמותה. ייפתח מכרז לתפקיד בהודעה נפרדת.

2)נסגר המכרז לתפקיד נציג העמותה בכנס פאנקון. איילת הרשטיק נבחרה למלא תפקיד זה. הועד מאחל לה ולכנס בהצלחה.
3)נדונה הצעתו של החבר אור מידן לפתוח פורום אשר יהא סגור לחברי המועדון. ההצעה לא התקבלה – הועד סבור שיש ערך לפורומים כפי שהם, בגרסא פתוחה, כך שכל דכפין יוכל לגשת לקרוא ולכתוב בהם. נוסף על כך, אין הועד סבור שיש בפורום סגור משום תרומה מהותית לקידום מועדון העמותה.
4)לאחר הפעילות הראשונה בתקן עץ, המשחק החי "שיר של אש וקרח" אשר נערך בפסח, יש להמשיך ולבחון את נושא שילוב תקן העץ במשחקים המאורגנים על ידי העמותה תוך שיתוף עם קהילת השחקנים העולים. הועד מעוניין עקרונית בהמשך שיתוף הפעולה הנ"ל, אך לפני קבלת החלטה סופית כלשהי, הועד החליט להציג קווים מנחים לדיון בנושא. על קווים מנחים אלה אנו מבקשים לשמוע את דיעות חברי המליאה ובעלי עניין:
1.נושא הבטיחות: הצורך בשיפור ההיבט הזה לאורך זמן הוא ברור. יש להבין מה הם תנאי המינימום ההכרחיים לקיום פעילויות.
2.התיחסות לנושא מועדי עריכת הפעילויות הללו, כך ששלוש הפעילויות הגדולות של העמותה, קרי ביגור, סאגה, ופסטיבל אייקון, לא תפגענה.

בהיבט התוכן, כמו כל פעילות עמותה המערבת משחקים חיים, הועד רואה חיוניות לכך שגם אירועים אלה יעברו דרך התייעצות מול האחווה – הגוף המקצועי של העמותה בתחום המשחקים החיים – בפרט בהיבטי התוכן מהשלבים הראשונים.

מובן כי כל מי שרואה נושא אחר שהינו מהותי לדעתו מוזמן להעלותו גם.

5)כפי שציין הועד בתחילת השנה, שיפור המקצועיות הוא אחת ממטרותיו לשנה זו. על מנת לקדם את הנושא, הוחלט כי חברי הועד ירשמו קובץ נהלים פנימי לועד, ובו מידע חיוני ודרכי עבודה מומלצות.

6)בין מועד קיום הישיבה למועד פרסום פרוטוקול זה, מריאנה כץ ואמנון ירום הודיעו על פרישתם ממליאת העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

בברכה,
מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer