על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 27 לאוקטובר 2006

27/10/2006

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל – 27.10.6

השתתפו חברי הועד: קרן שמואל, עדי יוגב, מיכאל גורודין
נוכח בדיון בנושא אייקון 2006 החבר איתי גרייף.

  1. עדכונים:
    1. אירועי סוכות, אייקון והסאגה, הסתיימו. האירועים היו מוצלחים ואף רווחיים.
    2. החבר איתי גרייף, שותף לצוות שקיבל את המכרז לארגון כנס "ביגור 7", הודיע כי לא יהיה ביכולתו להיות חבר בצוות העל לניהול הכנס. הועד מודה לחבר גרייף על נכונותו.
    3. תקנון העמותה: לאחר שנמצא כי התקנון המצוי אצל רשם העמותות איננו תקנון העמותה המעודכן, וכן כי בתקנון העמותה ישנם נושאים הדורשים תיקונים, ועדת הביקורת הגישה טיוטא לתקנון חדש לעמותה. הטיוטא הועברה לעיון חברי המליאה. הועד יכנס ישיבת מליאה על מנת להביא בפני המליאה את התקנון החדש לאישור.
    4. בהתאם להחלטת הועד על חלוקת "תווי זהב" לפעילים, חולקו תווי הזהב לפעילי כנס ביגור 2005 על ידי מנהלי הכנס.
    5. החברים אסף הרשקו, הדר עמר ומתן דוד הודיעו על פרישתם ממליאת העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, עקב מעבר למדינה אחרת. החברים הביעו רצונם לשוב ולהצטרף לעמותה בעתיד. הועד מודה לחברים הפורשים על פועלם הרב בעמותה לאורך השנים.
  2. הועד קיבל דווח מפורט על פסטיבל "אייקון 2006" ממנהל אייקון מטעם העמותה, החבר איתי גרייף, תוך התמקדות בנושא משחקי התפקידים. האירוע כולו היה מוצלח ביותר, ומשך אליו קהל רב. לאור לקחים מהשנה שעברה, צומצמה כמות משחקי התפקידים השולחניים. במקביל, העבודה שנעשתה הגדילה את כמות השחקנים ששיחקו במשחקים, כך שכמעט כל המשחקים שהוצעו רצו בתפוסה מלאה. השנה נעשו נסיונות ראשוניים לשלב בין משחקי התפקידים לתכנים אחרים בפסטיבל – בהצלחה חלקית. כל אלה הן מגמות חיוביות לדעת החבר גרייף והועד, אותן יש לשאוף ולהמשיך בשנה הבאה.
  3. ביגור 7: לאור פרישתם של שניים מחברי הצוות אשר זכה במכרז לניהול ביגור מהתפקיד (איתי גרייף והדר עמר), הוחלט כי יש צורך לפתוח מחדש את המכרז לניהול כנס "ביגור 7". המכרז ייפתח לפרק זמן קצר של שבוע בלבד. זאת עקב הצורך הדחוף בצוות על חדש לניהול הכנס.

בברכה,
מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer