על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 1 לאוגוסט 2006

01/08/2006

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל –1.8.6

השתתפו חברי הועד: קרן שמואל, עדי יוגב, מיכאל גורודין

  1. עדכונים:
    1. התקבלו הכנסות העמותה מאייקון 2005. בזאת הסתיים הטיפול בכל הנושאים הקשורים לכנס אייקון 2005.
    2. כנס פאנקון נערך ברמת אביב בהשתתפות העמותה. הועד מודה לאיילת הרשטיק, נציגת העמותה בכנס, וממתין לקבלת הדו"ח הסופי על הכנס.
    3. ביגור 6: נערכה פגישה עם נציגי עריית רמה"ש. כזכור, במסגרת ההכנות לביגור 6, סיפקה העמותה לעריית רמת השרון אירוע שיועד לתושבי רמה"ש. נערכה פגישה עם נציגי העריה על מנת לקבל את תשלום שנקבע עבור פעילות זו. ישנה התקדמות, אך התהליך טרם הגיע לסיומו.
    4. על מנת לקבל את התשלומים המגיעים לעמותה מנותני חסות בביגור 6, יש לקבל מסמכים ממס ההכנסה. על מנת לקבל מסמכים אלה יש להוסיף סעיף לתקנון העמותה. תכונס ישיבת מליאה בהקדם האפשרי על מנת להוסיף הסעיף האמור.
    5. גרעין ירושלים ערך את כנס גריפון. הכנס היה מוצלח ואף רווחי. הועד מודה לגרעין ירושלים על הכנס המוצלח.
    6. בהתאם להחלטת הועד על חלוקת תווי הטבה לפעילים, החלה חלוקת התווים לפעילים בביגור 6. החלוקה תתבצע על ידי מנהלי הכנס בתיאום עם גזבר העמותה. כל זאת על מנת לתת תמורה ולהביע הערכה לאותם פעילים שלא יכלו להינות מהכנס עצמו, כיוון שעסקו בתפעולו השוטף.
    7. החבר מתן דוד הודיע על פרישתו מתפקידו כא"פ. בשל אופי התפקיד והצורך למצוא מחליף מיידי, החבר צור התנדב להחליף את החבר דוד בתפקיד זה. הועד מודה לחבר צור על נכונותו. החבר דורון צור יהיה אחראי הפורומים של העמותה עד לפתיחת מכרז חדש לתפקיד זה.
    8. גרעין ירושלים קיבל החלטה כי חברי מועדון העמותה יקבלו באופן אוטומטי מנוי בחינם לספרייה, הנמצאת באחריות הגרעין. הועד מברך על החלטה זו, ומעודד את חברי המועדון להשתמש בספריה.
  2. נערך דיון בנושא מינוי אחראי אתר לאחר סגירת המכרז לתפקיד זה. החבר אור מידן נבחר לאחראי האתר החדש של העמותה. אנו מאחלים לחבר מידן בהצלחה בתפקידו זה.
  3. נערך דיון בנושא מינוי אחראי מועדון לאחר סגירת המכרז לתפקיד זה. יעל ברק והחבר ז'ניה רזניקוב נבחרו לתפקיד אחראי המועדון החדשים. אנו מאחלים לחבר רזניקוב ולפעילה ברק הצלחה בתפקידם החדש.
  4. נערך דיון בנושא מינוי אחראי לגרעין המרכז, לאחר סגירת המכרז לתפקיד זה. על פי ראיית ועד זה, גרעין הוא קבוצת פעילים הפועלים בתחום כלשהו. כיוון שלא הוגשו הצעות לתפקיד זה, החליט הועד על פירוקו של גרעין מרכז כגרעין של העמותה. יש להבהיר, כי קבוצת פעילים אשר תהא בעתיד מעוניינת להקים שוב את גרעין מרכז, תוכל להגיש הצעה מתאימה לועד העמותה.
  5. נערך דיון בבקשתו של אמיר ארד לשמש כמתאם הפעילויות באיזור המרכז מטעם העמותה, שלא במסגרת גרעין או תא. זהו תפקיד חדש, ולכן, על פי נהלי העמותה, ניתן לערוך דיון בנושא זה מבלי להוציא על כך מכרז. הוחלט לקבל את הצעתו של אמיר ארד. אמיר יהיה מתאם הפעילות באיזור המרכז מטעם העמותה ("הנספח התרבותי" לאיזור המרכז). תפקידו יהיה לתאם וליזום פעילויות הקשורות למשחקי תפקידים ולקהילת שחקני התפקידים באיזור המרכז. חבר הועד המפקח עליו יהיה מיכאל גורודין. הועד מאחל לפעיל ארד הצלחה בתפקידו זה.
  6. נהלי העמותה קובעים כי אחד התנאים לקבלת חבר חדש למליאת העמותה הוא: "עמידה בדרישות החוק (גיל 18 ומעלה)" – בהחלטת מליאת העמותה. מאז קבלת החלטה זו השתנתה לשון החוק, והחוק עתה דורש גיל של 17 ומעלה בלבד. לכן, נדרש ועד העמותה לפרש את החלטת המליאה בהתאם לחוק החדש. לאחר התייעצות עם ועדת הביקורת, הוחלט כי כוונת המליאה הייתה לעמידה בדרישות החוק, ולא לגיל המסויים 18.
  7. לאור זאת, נערך דיון בבקשתו של פעיל שטרם מלאו לו 18, אך מלאו לו 17, להצטרף כחבר אל מליאת העמותה. לאחר קבלת דיעותיהם של חברי העמותה בנושא, הוחלט לקבל את חגי אלקיים, יו"ר גרעין י-ם למליאת העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. הועד מאחל לחבר אלקיים הצלחה רבה.
  8. בין ישיבת הועד למועד פרסום פרוטוקול זה, החברים גיל אושר ואסף הרשקו הודיעו על פרישתם ממליאת העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. החבר הרשקו ביקש לציין כי פרישתו הינה זמנית, וכי כששוב יתאפשר לו, הוא יהיה מעוניין לחזור למליאת העמותה. הועד מודה להם על פועלם, מאחל בהצלחה בהמשך דרכם, ומקווה לראותם שוב במליאת העמותה.

בברכה,
מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer