על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 10 למרץ 2006

10/03/2006

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים – 10.03.2006
השתתפו חברי הועד: קרן שמואל, עדי יוגב, מיכאל גורודין
עדכונים שוטפים מחברי הועד:

  1. הועד קיבל עדכון על מצב ביגור: האתר, ההרשמה והטיזרים למשחקים עלו בזמן, וההרשמה מתנהלת במרץ.
  2. שיר של אש וקרח: איתמר פארן ואושר אל נתנני ממשיכים ללוות את הפרוייקט. נמשכת העבודה המשותפת על מנת לתאם בין צורות העבודה השוונת ולקיים את הפרוייקט תחת העמותה. הנושאים שעדיין יש לטפל בהם הם: תקן לנשק עץ, ביטוח ותקציב. הפרוייקט מתנהל בטווחי עבודה קצרים, ולכן עדיין לא כל הפרטיקם של הפרוייקט סגורים.
  3. נסיון לרכז לוח אירועים של הגופים השונים בארץ לקיץ נפל, בגלל חוסר שיתוף הפעולה של הגופים האחרים.
  4. נפתח פורום מיוחד לדיונים בין חברי המליאה, והגילדה עוברת תהליכי עדכון על בשל אי דיוקים שונים שהיו בה. תודה לאסף הרשקו על העבודה.
  5. אור מידן, אמנון ירום וגיל אשר מרכזים את איסוף ועריכת המשחקים הדפסה בחינם לקראת ביגור. בינתיים נאספו מעל 15 משחקים, 8 מהם חדשים שנכתבו לפרויקט.
  6. רמי כץ ממשיך את עבודת ההכנה הסטטיסטית לאיסוף נתונים שונים מביגור הקרוב, על מנת לקבל בסיום הכנס תמונה מספרית מלאה עד כמה שניתן.
  7. אמיר ארד הודיע על פרישתו מחברות בעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. הועד מודה לאמיר על פעילותו כחבר עמותה.
  8. הועד דן בבקשתו של אמיר ארד להישאר בתפקידו כיו"ר גרעין האחווה. על פי תקנון העמותה (סעיף 53) עזיבתו של אמיר את מליאה העמותה משמעותה התפטרות מתפקיד יו"ר האחווה. לאחר קבלת דיעות מחברי המליאה, הועד בחן את הבקשה לאור הדברים הבאים: גרעין האחווה נמצא בנקודה בה ההחלטות לגבי עצם המדניות בפרוייקטים השונים בהם מעורב הגרעין כבר התקבלו. כעת, עוסקת האחווה ביישום אותה מדיניות. עקב החשיבות של יישום ההחלטות התקציביות והמנהלתיות שכבר נקבעו על ידי ועד האחווה, ועד העמותה רואה צורך בכך שועד האחווה ימישך במתכונתו הקיימת עד סוף מימוש ההחלטות הקיימות, הווה אומר עד לאחר הסאגה. לכן, החליט הועד כי לאחר הסאגה, טרום תחילת קבלת החלטות אסטרטגיות ותקציביות חדשות, תיכנס לתוקפה התפטרותו מתפקיד יו"ר האחווה בהתאם לסעיף 53. עד אז, ימשיך אמיר לשמש כיו"ר גרעין האחווה.
  9. הועד דן בהצעתו של חבר המליאה יהונתן זילבר להגבלת משך כלל המכרזים לשנה. הועד החליט לקבל את ההצעה. בשל מורכבות היישום, היישום יחל בתפקידים: דוברות, פאה, מועדון. המכרז הקרוב לתפקיד עורך הפאה מוגבל בזאת עד סוף פברואר 2007. תפקידי א. מועדון ו-א.דוברות מוגבלים בזאת לאותו התאריך. מכרזים לשלושה תפקידים אלה ייפתחו על ידי הועד הנבחר במהלך חודש ינואר. תאריך זה נבחר על מנת לאפשר לכל ועד לבטא את דרכו על ידי בחירת האנשים המתאימים.
    לאחר בדיקת יישום ההחלטה הזו, יוכל הועד בעתיד להכילה על תפקידים נוספים.
    זוהי לשון הסעיף החדש לתקנון העמותה:
    (פעילים ובעלי תפקידים בעמותה) תפקידי א. מועדון, א. דוברות ועורך מגזין העמותה הם תפקידים המוגבלים לפרק זמן של שנה. מכרז לתפקידים אלה ייפתח בינואר על ידי הועד הנבחר. המכרז לתפקידים אלה יהיה עד סופו של חודש פברואר של השנה הבאה. אדם שמילא את אחד התפקידים יכול לגשת שנית למכרז בשנה הבאה לאותו התפקיד.
  10. הגדרת ההצורות השונות של פעילות בעמותה.
    הועד רואה צורך להגדיר צורות שונות של פעילות במסגרת העמותה בתקנון העמותה, נוסף על אלה המוזכרות בתקנון כיום. צורות הפעילות הן: גרעין, תא ופרוייקט בודד. בשל קוצר הזמן, נדחתה קביעת הכללים המדוייקים. אלה ייקבעו בהתאם לכללים המנחים הבאים:
    גרעין הוא קבוצת אנשים, המבקשת לקדם נושא רחב, ומעוניינת בפתיחות לקהלים רחבים. לגרעין תהיה מליאה וגוף מנהל האחראי על ניהול שוטף וקשר מול ועד העמותה.
    תא: קבוצת אנשים שרוצים לפעול ביחד או לנהל אוסף פעילויות מוגדר היטב. תא לא צריך שתהיה לו מליאה. ראש התא יעמוד בקשר מול נציג ועד העמותה או ועד אחד הגרעינים. החלטות התא יפורסמו בפרוטוקול על מנת ליידע את שאר פעילי העמותה.
    פרוייקט: ניהול של נושא בודד לתקופה מוגבלת בזמן.פרוייקט יכול להיות המשכי. ראש הפרוייקט עובד ישירות מול נציג ועד העמותה או ועד גרעין.

בברכה,
מיכאל גורודין,
מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer