על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה, 3 לפברואר 2006

03/02/2006

פרוטוקול ישיבת ועד העמותה לקידום משחקי תפקידים – 03.02.2006

השתתפו חברי הועד: קרן שמואל, עדי יוגב, מיכאל גורודין

במהלך הישיבה קוימו שיחות טלפוניות עם חברי המליאה: אמיר ארד, מתן דוד, אושר אלנתנני, איתמר פארן.

1.    התקבל עדכון על מצב ביגור מהיו"ר:

א.    כנס ביגור יתקיים בכפר הירוק.

ב.    בדיקת הנתונים הסטטיסטיים הקיימים מהכנס הקודם העלתה בעייתיות בנושא ניהול תמורה להתנדבות. הנושא ייבחון מול צוות ביגור.

ג.    במהלך הוצאת הדו"ח הכספי השנתי נתגלתה טעות בחישובים הכספיים של ביגור2005. נמצא כי הכנס עדיין התסיים ברווח, אם כי נמוך יותר.

2.    גזבר העמותה, עדי יוגב, ממשיכה את עריכת הדו"ח. עדי תלווה את רמי כץ שהתנדב לעזרה בנושאים סטטיסטיים בבניית צוות סטטיסטי, הגדרת מטרותיו, בניית השאלונים וגו'.

3.    עורך מגזין העמותה, הפאה החמישית, יהונתן זילבר, הודיע על פרישתו מהתפקיד העורך אחרי ביגור. ייפתח מכרז לתפקיד עורך "הפאה החמישית". המכרז ייפתח עד ל- 15.3.

4.    הועד דן בקבלת חברים חדשים למליאת העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. טל גוטמן ועידו פנסקי, החברים בצוות הניהול של ביגור 6, התקבלו כחברי עמותה. הועד שולח איחוליו הלבביים לחברים החדשים.

5.    יושב הראש הציע הצעה לשינוי נוסח סעיף 37 לתקנון העמותה. להלן השינוי המוצע: כל אדם המעוניין להיות נוכח בדיון ועד בנושא מסויים יוכל לבקש זאת מאחד מחברי הועד, בהתקיים אחד או יותר התנאים הבאים (התנאים בלא שינוי כמפורט בתקנון העמותה).

ההצעה התקבלה.

המזכיר הציע סעיף חדש לתקנון העמותה: כל אחד מחברי הועד יוכל לבקש מכל אדם להגיע לישיבת ועד לדיון בנושא מסויים, באם לדעת חבר הועד תוסיף נוכחותו של אותו אדם לדיון.

ההצעה התקבלה.

6.    נערך דיון בפניית גרעין האחווה בנושא שיתוף פעולה עם קהילת שחקני התפקידים העולים ("הקהילה הרוסית"). נכחו טלפונית: אמיר ארד, אושר אלנתנני, איתמר פארן, מתן דוד.

רקע: קהילת השחקנים העולים מפעילה משחקים חיים רבים במהלך השנה, ומהווה גורם משמעותי ביותר בתחום. קיימים הבדלים באופן המשחק ובצורות הארגון בין הנהוג בעמותה לנהוג בקרב קהילת השחקנים העולים. הבדלים אלו הם הקושי העיקרי העומד בפני יוזמות שונות של שיתופי פעולה. מטבע הדברים גרעין האחווה למשחקים חיים הוא העומד מאחורי הנסיונות הללו כגרעין המשחקים החיים של העמותה. לפני כחצי שנה נעשה נסיון לשיתוף פעולה שכזה, שלא עלה יפה. השנה, במשחק החי "שיר של אש וקרח" נעשה נסיון נוסף של גרעין האחווה של העמותה לשיתוף פעולה מסויים במשחק, על מנת לנסות ולקרב בין שתי הקהילות.

לאור כל זאת, הביעו חברים בגרעין האחווה רצון לנסות ולקדם פעם נוספת נסיון לשיתוף פעולה הדוק יותר בין שתי הקהילות. הועד בחן את הנושא, את ההבדלים הקיימים ואת האפשרויות וההשלכות השונות מול החברים היוזמים, יו"ר גרעין האחווה, והצ'יף של הסאגה.
הועד רואה חשיבות רבה בעבודה משותפת עם גורמים פעילים בתחום משחקי התפקידים בארץ. על כן, שיתוף פעולה עם קהילת השחקנים העולים הוא רצוי מאוד, ויכול לתרום רבות לקידום התחום. יחד עם זאת, קיימים הבדלים רבים בצורות המשחק והניהול הנהוגות בשני הגופים, ואין להתעלם מכך. לאור כל זאת, הועד ישמח לראות שיתוף פעולה בקנה מידה רחב יותר בפעילות הקרובה "שיר של אש וקרח", בתקווה לשיתוף פעולה הדוק יותר בעתיד. הועד החליט לפנות אל ועד גרעין האחווה, כדי שהאחרון ימנה צוות שיפנה אל נציגי קהילת העולים ויציע לה שיתוף פעולה בפעילות האמורה הקרובה. על הצוות יהיה לבחון את ההשלכות השונות של צורות המשחק הנהוגות בקרב קהילת העולים, ולנסות ולהגיע לעמק השווה – בעיקר אמור הדבר בהיבטי ביטוח, היבטים כספיים והיבטי תוכן ושפה. באם יהיה עניין מהצד השני, יחליט הועד בנושא תוך התייעצות עם הגורמים הרלוונטיים.

בברכה,

מיכאל גורודין,

מזכיר העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל.

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer