על העמותההמועדוןהגרעיניםהפעיליםהתנדבותהדף הראשון

 

העמותה

הדף הראשי
על העמותה
על המועדון
הגרעינים
הפעילים
התנדבות


הדף הראשון

הדף הראשון
הפורום
הגילדה
הפאה החמישית
הארכיון

פרוטוקול ישיבת מליאה, 28 לדצמבר 2006

02/01/2007

להלן סיכום האסיפה השנתית של מליאת העמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל, שהתקיימה ביום חמישי, ה-28 לדצמבר 2006, בשעה 20:00.

  1. בישיבה נכחו החברים הבאים: יהונתן זילבר, אור מידן, ליה מירנברג, דותן דימט, דורון צור, עידו פנסקי, אלעד שלמה, יובל גמרניק, חגי אלקיים, איתי גרייף, נועה דרור, עדי יוגב, איוב קרן, יבגני רזניקוב, דודי קאופמן, שגיא מוסקוביץ', ניר שיפר, איתמר פארן, יונתן אמיר, דיקי סמבן, איגור אברמוביץ' וג'יין האריס. המליאה בחרה ביו"ר העמותה איוב קרן לנהל את הישיבה, ובדותן דימט לרשום פרוטוקול לישיבה.
  2. הדו"ח הכספי
    1. גזברית העמותה היוצאת, עדי יוגב, הציגה בפני האסיפה את הדו"ח הכספי השנתי, וסקרה את ההכנסות וההוצאות בפעילויות העמותה השונות במהלך 2006.
    2. המליאה הצביעה ואישרה את הדו"ח הכספי השנתי.
  3. המליאה ברכה את חברי הועד היוצאים עדי יוגב ואיוב קרן.
  4. הבחירות לועד ולועדת הביקורת
    1. מיכאל גורודין, שלא נכח באסיפה עקב מילואים, ביקש את אמונה בו לתפקיד מזכיר העמותה לשנה נוספת.
    2. אלעד שלמה, המועמד לתפקיד גזבר, ביקש את אמון המליאה, נשא דברים וענה על שאלות החברים.
    3. יונתן אמיר, המועמד לתפקיד חבר ועדת הביקורת, ביקש את אמון המליאה, נשא דברים וענה על שאלות החברים.
    4. איתי גרייף, המועמד לתפקיד יושב-ראש העמותה, ביקש את אמון המליאה, נשא דברים וענה על שאלות החברים.
    5. איתמר פארן, המועמד לתפקיד יושב-ראש העמותה, ביקש את אמון המליאה, נשא דברים וענה על שאלות החברים.
    6. התקיימו בחירות חשאיות בהן התבקשו חברי המליאה להביע את אמונם במועמדים. המליאה בחרה במיכאל גורודין לתפקיד מזכיר העמותה, באלעד שלמה לתפקיד גזבר העמותה, וביונתן אמיר לתפקיד חבר ועדת ביקורת. שני המועמדים לתפקיד היושב-ראש זכו במספר זהה של קולות המצביעים.
    7. המליאה קיימה הצבעה והחליטה לכנס ישיבה נוספת בעוד שבועיים בכדי לקיים שוב בחירות על תפקיד יו"ר העמותה.
  5. נושאים אחרים שעל סדר היום
    1. התקיימה הצבעה שבה הוחלט לבטל את סעיף 2-ב' בתקנון העמותה כפי שהוצע על-ידי הצוות המנסח (סעיף המעגן בתקנון את החלטת המליאה בעניין חברות במועדון הניתנת לחברי עמותה). החלטת המליאה הרלוונטית נותרת כמובן ללא שינוי.
    2. איתמר פארן הציג נוסח אלטרנטיבי לסעיף 2 בתקנון המוצע. בעקבות דיון המליאה בנוסח ההצעה, תיקן איתמר את סעיף 2-ג-4 לנוסח הבא: "בהחלטת ועד ו/או מליאה ניתן לבטל את המינוי של מוביל פעילות ועל-כך יחול סעיף 2-ג-2 בשינויים המחייבים". התקיימו הצבעות על כל אחד מתת-הסעיפים בהצעה, וכל תת-הסעיפים התקבלו על דעת המליאה.
    3. המליאה דנה בהצעה נוספת של איתמר פארן לתיקון סעיף 4 של התקנון המוצע. בתום הדיון הוחלט להעביר את הסעיף לניסוח מחדש בידי מציע התיקון, חברי ועדת ביקורת וחברי העמותה שניסחו את התקנון המוצע, ולקיים דיון והצבעה על הנוסח המתוקן בישיבה הקרובה, בעוד שבועיים.
  6. העברת מועד האסיפה השנתית
    1. איתמר פארן הציג בפני המליאה את הצעתו להעביר את המועד הקבוע של האסיפה השנתית של העמותה, בו מתקיימות הבחירות לועד העמותה ולועדת הביקורת, לסביבת ארוע הדגל של העמותה בחודש אפריל. התקיים דיון בנושא והועלתה הנקודה שהדבר יחייב שינוי בתקנון. כמו-כן, העלה דודי קאופמן הסתייגות לגבי קיום בחירות במהלך ארוע מרכזי, מכיוון שיקשה על חברי העמותה המשתתפים בארגון הארוע להתפנות לבחירות. לפי-כך תיקן איתמר את הצעתו והציע להעביר את מועד הבחירות והאסיפה השנתית לחודש מאי. נערכה הצבעה והמליאה קיבלה את ההצעה להעביר את מועד האספיה השנתית והבחירות לועד ולועדת הביקורת לחודש מאי.
  7. מכיוון שהוחלט באסיפה לכנס ישיבת מליאה נוספת בקרוב, החליט יו"ר העמותה המכהן לפזר את האסיפה בשלב זה, ולדון בנושאים שנותרו על סדר היום במועד מאוחר יותר.

סיכום זה נערך על-ידי דותן דימט

  כל הזכויות ובכללן על התכנים המוצגים באתר זה שמורות לכותבים ולעמותה לקידום משחקי תפקידים בישראל. כל העתקה, לרבות במדיה מודפסת או דיגיטלית, אסורה ללא אישור מפורש. Design by Tryscer